Friday, November 6, 2015

Konspirasi Rothchild (Yahudi, Illuminati) terhadap MH370 dan MH17

 
Sehingga ke hari ini, Malaysia telah mempertuntukkan perbelanjaan sebanyak RM 322 juta dalam misi pencarian MH370 yang dikatakan 'hilang' sejak 4 Mac 2014 yang lalu. Walaupun Malaysia dan Autralia memujuk China untuk turut sama menyumbang dana dalam pencarian pesawat tersebut, China tetap enggan.

APA SEBENARNYA YANG BERLAKU PADA MH370?


Ada yang mengatakan MH370 tidak hilang seperti yang dilaporkan media tetapi sebenarnya telah dirampas oleh pasukan tentera udara U.S di bawah arahan Yahudi Israel. Dan semua ini sudahpun dirancang sejak awal lagi. Malahan semua tebusan pesawat tersebut telah ditawan dan diletakkan di penjara di Diego Garcia dan akhirnya dibunuh. Wallah 'alam.


Selang beberapa bulan kemudian, tersebar pula berita mengenai pesawat Malaysia MH17 yang terhempas di Ukraine dan pihak Rusia juga telah 'dituduh' dalam sesi serangan tersebut. Apa yang menariknya ada pihak yang telah membongkar agenda Yahudi ini dengan mendakwa pesawat yang ditembak jatuh di Kiev, Ukraine pada 17 Julai 2014 yang lalu adalah pesawat MH370 dan bukannya MH17.

KRONOLOGI BESERTA BUKTI


Menurut Jim Stone, bekas pekerja NSA (Agensi Keselamatan Antarabangsa), pesawat MH370 berkemungkinan telah dirampas oleh pesawat AWACS milik tentara udara U.S.
AEW&C (Airbone Early Warning and Control) merupakan sistem radar udara yang digunakan untuk mengesan pesawat, kapal mahupun sebarang kenderaan pada jarak yang jauh dan boleh dikawal sama ada di medan pertempuran mahupun di ruang udara dengan  hanya 'mengarahkannya' untuk bertempur dan menyerang pesawat/ kapal berkenaan. 
AWACS (Airbone Warning And Control System) pula merupakan salah satu sistem khas yang dipasang pada kerangka pesawat E-3 dan Boeing E-767 AEW&C Jepun.

Pasukan ketenteraan Malaysia mengesan pesawat ini dengan radar ketenteraan selepas ia dikatakan "hilang dari radar awam". Kata beliau lagi, radar dan transponder sebenarnya saling tiada kaitan di mana transponder langsung tidak diperlukan untuk dikesan oleh radar. Bermaksud, jika transponder tersebut ditutup, pesawat tersebut masih lagi boleh dikesan oleh radar.

Pesawat pesawat komersial seperti MH370 memang memerlukan transponder tetapi ianya tidak diperlukan oleh jet jet peribadi. Tujuan radar adalah untuk mengelakkan jet jet peribadi yang tiada transponder ini daripada berlanggar dengan pesawat pesawat komersial. Dan logiknya di sini, jika radar pun boleh mengesan jet pribadi yang tiada responder, sudah tentulah ia boleh mengesan pesawat pesawat komersial yang besar seperti MH370.

Dan seperti yang didakwa pesawat tersebut hanya dapat dikesan oleh radar ketenteraan tetapi tidak oleh radar awam. Kenyataan ini telah membongkar segala konspirasi rampasan pesawat MH370 ini.

RAMPASAN MH370 TELAH DIRANCANG OLEH JACOB ROTHCHILD


Siapa Rothchild?

Keluarga Rothchild merupakan pemilik seluruh bank dunia termasuklah Bank Negara Malaysia. Sehingga tahun 2011, hanya 3 buah negara sahaja yang bank negaranya tidak dimiliki oleh Rothchild iaitu Cuba, Korea Utara dan Iran. Rothchild juga merupakan Presiden Institusi Kajian Polisi Yahudi. Keluarga Rothchild juga merupakan ahli ahli kesatuan Illuminati dan hampir peperangan di seluruh dunia yang berlaku dikatakan berpunca dari keluarga ini.

Rothchild dikatakan telah merancang eksploitasi terhadap MH370 bertujuan untuk mendapatkan hak milik penuh 'Patent' pembuatan cip mikro ARM KL-03 untuk tujuan sistem radar ketenteraan (menggantikan versi mikrokontroller KL-02 yang lama) yang dihasilkan oleh pakar pakar jurutera yang bekerja di Freescale Semiconductor. Jurutera jurutera ini semuanya berasal dari Suzhou, China.

Di antara penumpang MH370, ada di antaranya merupakan jurutera jurutera tersebut dan yang lainnya bekerja dalam penghasilan cip di Tianjin, China dan juga Kuala Lumpur. Selain pekerja Freescale [(Austin) - 20 orang = 12 dari Malaysia, 8 dari China] antara lainnya adalah pakar pakar dari syarikat kontraktor teknologi komunikasi ketenteraan yang utama seperti China Telecom [Hualian Zhang], Business Machines Corp., Inernational Bunisess Machines (IBM), ZTE Group. (Li Yanlin), dan Huawei Technologies Co. (2 orang). Jumlah keseluruhan pakar pakar dalam bidang ketenteraan tersebut adalah seramai 26 orang.

Berikut merupakan 'Patent' yang di katakan menjadi rebutan Rothchild sehingga sanggup mengorbankan kesemua 239 penumpang pesawat MH370. 


Apa yang lebih mengejutkan, kesemua nama pemegang hak 'Patent' seperti yang tersenarai dalam 'Patent' US8650327 (di bawah) sebenarnya TIADA dalam nama senarai penumpang nahas pesawat tersebut.


Hak 'Patent' ini berada di bawah perkongsian 5 individu penting di mana setiap pemegang tersebut menguasai 20% royalti.

1. Peidong Wang (20%)
2. Zhijun Chen (20%)
3. Cheng Ying Zhijong (20%)
4. Li Ying Zhijong (20%)
5. Freescale Semiconductor (20%)


Apabila hak 'Patent' telah disahkan, maka pemegangnya boleh mengubah atau mewariskan hak royalti tersebut kepada pewarisnya. Jika salah seorang  pemegang 'Patent' terbunuh, maka 4 pemegang hak 'Patent' yang lain boleh membahagikan sama rata bahagina yang tinggal. Tetapi sekiranya 4 daripada 5 pemegang yang terbunuh/ hilang, maka semua hak 'Patent' akan menjadi hak mutlak kepada yang masih hidup.
Oleh sebab itulah, Rothchild mahu menguasai kesemua hak 'Patent' tersebut dengan rancangan membunuh keempat empat pemegang share yang lain.
Tetapi sekiranya hak tersebut masih belum disahkan, maka keadaan tersebut tidak boleh berlaku.

Semasa pesawat tersebut dikatakan hilang, 'Patent' tersebut masih belum disahkan.

4 hari selepas MH370 hilang, 'Petent' tersebut telah disahkan oleh U.S. dan royalti 'kononnya' dibahagikan kepada 5 pemegang hak 'Patent' seperti yang dipersetujui sebelum nahas pesawat. Salah satu pemegangnya sudah tentulah syarikat itu sendiri iaitu Freescale Smiconductor, Austin, Texas, USA. Selepas 'Patent' telah disahkan, Freescale terus melancarkan gajet baru yang kononnya milik asal mereka.
Siapa pemilik syarikat ini? Rothchild!
Sekarang, hak 'Patent' tersebut sudah menjadi hak mutlak Rothchild (100%)!

KRONOLOGI PESAWAT


Pada hari kejadian, pesawat MH370 dikatakan telah membuat "u-turn" dan kali terakhir dikesan di kawasan barat Malaysia dan akhirnya 'disahkan' kononnya terhempas di Lautan Hindi. Pesawat ini didakwa terbang rendah tetapi sebenarnya ia masih pada 29,500 kaki iaitu jauh lebih tinggi kedudukan yang diperlukan untuk sesebuah pesawat dikesan oleh radar. Semua ini direka bertujuan untuk menipu dengan mengatakan ianya hilang dari radar.


Cerita SEBETULNYA, selepas MH370 dirampas dan dikawal sepenuhnya oleh AWACS (milik U.S.), ia telah diterbangkan ke sebuah pulau terpencil, Diego Garcia. CNN mengakui perkara ini.  
Diego Garcia merupakan pusat tentera udara U.S. yang paling kuat yang terletak di Luatan Hindi. Ia menjadi tapak sokongan/ bantuan U.S. untuk hampir keseluruhan konflik yang berlaku di kawasan teluk dan di Afghanistan. Ia juga mempunyai sistem radar canggih dan lapangan yang luas untuk menyembunyikan pesawat pesawat besar. Staf yang mengawal di Diego Garcia hanya berkomunikasi menggunakan kod kod rahsia dan hanya menjadi pemerhati bagi pihak ketenteraan. Difahamkan ianya hanya mengambil masa 8 jam untuk sampai ke pulau tersebut (dari Malaysia).

 Pulau Diego Garcia

Kem ketenteraan milik U.S.

Selepas pesawat tersebut dikawal dan diterbangkan jauh ke arah Barat, AWACS berkemampuan untuk menyekat kedua dua radar awam dan ketenteraan, berkemungkinan mereka telah memasuki zon sesuai yang membolehkan mereka menyekat kedua-dua radar secara serentak. "Kehilangan" pesawat tersebut diakatakan masih pada ketinggian 29,500 kaki. 
Walaupun fungsi AWACS sebenarnya direka sebagai pengkalan radar, tetapi terdapat perbagai jenis pesawat AWACS yang digunakan untuk misi bersaskan signal radio seperti menyekat dan mengambil alih, dan semuanya mempunyai kubah antena yang sama.


Beberapa hari selepas kejadian, (19 Mac 2015) salah seorang tawanan pesawat, Philip Wood (pekerja IBM) telah menghantar satu imej menerusi Iphone 5 mengatakan dia dan tawanan lain sedang ditawan oleh tentera yang tidak dikenali dan kapal terbang mereka telah dirampas. Imej tersebut gelap kerana dia dipercayai dikurung di kawasan yang gelap.

 
Imej ORIGINAL yang dihantar Philip Wood

Save imej di atas di desktop anda > Right Click > Properties > Go to Details Tab
Anda dapat lihat koordinat sebenar gambar tersebut diambil seperti yang tertera di bawah.


Latitude: 7 18'58.309"S = -7.3161969 (in decimal degrees)
Longitude: 72 25'35.559"E = 72.4265442 (in decimal degrees)

Dan jika anda memasukkan koordinat tersebut ke Google Map,


Koordinat di atas menunjukkan lokasi sebenar Philip Wood tempat dia ditawan. Dan jika anda zoom ke bahagian sebelah kiri lokasi tersebut, anda akan dapat lihat kawasan lapangan pesawat.

Gambar tersebut dihantar bersama kapsyen:
"I have been held hostage by unknown military personal after my flight was hijacked (blindfolded). I work for IBM and I have managed to hide my cellphone in my ass during the hijack. I have been separated from the rest of the passengers and I am in a cell. My name is Philip Wood. I think I have been drugged as well and cannot think clearly."
 
Sumber:

1) Conspiracy Club
2) Before Its News
3) APFN
4) Freedom Outpost
5)

 

1 comment:

  1. konspirasi...apa yang psti ini adalah konspirasi kuasa-kuasa besar yang berkepentingan nak jajah ekonomi malaysia...

    ReplyDelete