Friday, August 15, 2014

cardigan itu.

Assalamu'alaikum

entry ni berkaitan dengan cardigan. tak sesuai untuk kaum adam kalau dorang nak baca. tak salah kalau  terus nak keep reading pun. :)

ekceli ramai kawan2 aku tanya kat mana aku selalu beli cardigan2 yang aku selalu ganyang sampai lasam tu. tengok dorang pun macam bekenan. tak sangka pulak kan sebab aku rasa taste aku ni payah orang nak bekenan. haha.

dulu memang aku tak bekenan langsung tengok orang pakai cardigan. rasa macam hudoh gila. [sesiapa yang baca ni, patik mintak ampun ya].

time keeps ticking, n people keeps changing. same goes too me :) and now im one of the big fan of cardigan! usya je page mana2, nampak orang update pasal cardigan, terus Like..then inbox, "still available?" *yang dok kata hudoh tadi tu.

ok lah. takmau buat mukaddimah panjang2. orang nak baca pun bosan. kita terus dengan main issue. kat mana kita tadi? ok. beli cardigan.


  Double Row Button Army Blazer
(RM53)
*now i own the blue one! :p


Sleeve Jacket with Patch on Shoulder
RM42
*come in 3 colour - beige, black, [own by my rumate - bella] n i own this blue one :D


 early autumn sweetheart striped bow pocket knit jacket (Black)
RM 28
*comes in 3 colour - blue, pink n now i own this black. :p

ok. now i earned 2 pieces more! will get it next week~ lalala


actually baru je Like page ni pagi tadi time kelas AVEVA. 1 pieces costs u about 30/40++ but if you buy 3 pieces sekaligus, just RM100 tawu.~ aku tak beli la sampai 3. bell beli 1, yg selebihnya tu..aku la. haha. olwes want more :p

 TOP JOINTED WITH JACKET
RM 45.00
*me order the right one

 JACKET
Price: RM 37.00
*ada 2 choice kale kalau tak salah. this pink dengan 1 lagi aku taktau. haha

ok. tu je sebenarnya cardigan yang aku own. buat entry macam ade berpuluh cardigan. ceh! 

semuanya beli secara on-line.

*pembelian secara online ni amat sesuai kepada insan2 yang malas nak ulang alik masuk fitting room macam aku je. -.-

ok, hepi shopping ^___^V!

   

2 comments: